FAQ

Het Telesync systeem kan op alle inhoudelijke content van televisieprogramma’s en commercials targeten. Tevens is het mogelijk om je op onderwerpen te richten als de zorg, reizen, interieur, politiek, well-ness en ga zo maar door. 

Jazeker, alles is mogelijk. Je kunt aangeven in welke perioden, op welke tijdstippen en waar je precies je banners wilt uitleveren. Wellicht vind je het bijvoorbeeld interessant om in de rust van een belangrijke voetbalwedstrijd je banners te laten zien of tijdens dood spel. 

Telesync is uitermate geschikt om naast een televisiecampagne in te zetten, maar dit is zeker niet noodzakelijk. Met de Telesync pakketten stem je je online display campagne af op het kijkgedrag van je doelgroep. Er kan nauwkeurig getarget worden op programma’s, commercials of onderwerpen, waardoor een eigen televisiespot niet vereist is.

De hoogste standaarden als het gaat om dataverzameling worden door ons gehanteerd. De verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid ligt geheel bij ons.

Wil je meer weten over onze privacy statement en het scheiden van gegevens, neem gerust contact met ons op.

Alle Telesync campagnes zijn meetbaar. Afhankelijk van het pakket dat wordt aangeschaft rapporteren wij dagelijks, wekelijks of één keer per twee weken. Geef aan welke statistieken voor jouw bedrijf belangrijk zijn, zodat wij dit kunnen monitoren en verwerken in de rapportage. 

Binnen minimaal 1 tot 2 werkdagen kan een campagne live gaan. Dit hangt af van het Telesync pakket dat wordt aangeschaft. Bij het Enterprise pakket kan de campagne binnen 5 uur opgezet worden. 

De Telesync pakketten kunnen alleen worden uitgeleverd wanneer mensen beschikken over digitale televisie. Het percentage dat nog gebruik maakt van analoge televisie is nihil. Op dit moment zijn televisie aanbieders bezig om het analoge signaal helemaal te stoppen. Echter gaat dit stapsgewijs per aansluitregio.

Slechts 11% van de mensen heeft op hun smartphone, tablet of laptop een adblocker geïnstalleerd. Mensen die adblockers aan hebben staan, willen online geen reclames zien. Deze groep wordt door ons uitgesloten. 

Bij het Enterprise pakket heb je toegang tot een eigen systeem waarin je live het verkeer ziet binnenkomen.

Voor de overige pakketten is het mogelijk om via je eigen Google Analytics te meten hoe het verkeer binnenkomt en wat zij exact doen. Onze specialisten helpen graag met het instellen van het Google Analytics account.

Tevens ontvang je van ons rapportages over het verloop van de campagne. Wij scheiden hierbij het verkeer afkomstig van de Telesync campagne van het overige verkeer. 

Wanneer mensen op je website zijn geweest of overgegaan zijn tot conversie, kunnen we de vertoningen automatisch stoppen. Door het plaatsen van pixels op je website is het tevens mogelijk om bestaande klanten en websiteverkeer uit te sluiten van de campagne.

Wij kiezen er bewust voor om enkel samen te werken met top marketeers. Dit betekent dat je ook van ons commitment kan verwachten. Wij bieden exclusiviteit binnen branches.

Ja, dat kan. We kunnen dit verkeer scheiden. Hierbij zorgen we ervoor dat de doelgroep van een lopende campagne niet dubbel wordt bereikt of dat we opbieden tegen hetzelfde publiek.

In overleg zal er een pixel worden geplaatst op je website. Dit is nodig voor de retargeting. En het eventueel uitsluiten van bestaande klanten of website verkeer.

Voor het opmaken van de banners ontvangen wij graag jouw fonts, logos en al het aanverwanten. Dit kun je mailen naar creative@telesync.nl